FAQ

Frequently asked questions - Usein kysyttyjä kysymyksiä

Onko nettikaupassa kaikki tuotteet mitä liikkeestänne löytyy?Nettikaupassamme on vain osa liikkeestämme löytyvästä valikoimasta. Pyrimme laajentamaan verkkokauppamme valikoimaa koko ajan.

Mistä tiedän että haluamani tuote on saatavilla? Tuotesivuilla näkyy ajankohtainen saatavuus joka tuotteen kohdalla. Jos kuitenkin jostain syystä tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, ilmoitamme siitä sinulle viipymättä.

Minne toimitatte?
Tällä hetkellä toimitamme joka puolelle Manner-Suomea!

Paljonko lähetys maksaa?
Perimme toimituskuluja pakettisi koosta riippumatta 5,90€ 

Avajaistarjouksemme aikana (30.9.2018 asti) toimitus on ilmainen kaikille yli 50€ arvoisille tilauksille. Tarjouksen päätyttyä yli 120€ arvoiset tilaukset lähetämme ilman toimituskuluja.

(Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin)

Mitkä ovat hyväksytyt maksutavat?
Verkkokaupassamme käytössäsi ovat laajat maksutapavalinnat! Tarkemmat tiedot näistä löydät täältä.

     

    En olekaan tyytyväinen ostoksiini, voinko palauttaa tuotteita?
    Tarjoamme tuotteillemme 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuden tuotteen vastaanottamispäivästä lähtien. Tuotteen palautukseen liittyvistä edellytyksistä löydät lisää tietoa toimitusehdoistamme.

     

    Kuinka pitkä toimitusaika on?
    Pyrimme käsittelemään saapuneen tilauksen 3 arkipäivän kuluessa, usein kuitenkin saamme tilauksesi käsiteltyä nopeammin. Kun tilaus on lähtenyt meiltä saat sähköpostiisi vahvistusviestin, josta löydät seurantakoodin jolla voit seurata pakettisi kulkua. Paketin kuljetusaika on yleensä 1-2 arkipäivää.

    Jos et löytänyt tästä vastausta kysymykseesi, laitathan meille sähköpostia osoitteeseen info@dancestoreoulu.fi.  Vastaamme kyselyynne mahdollisimman pian! :)